Avaleht / Müügitingimused

Müügitingimused

Veebipoe www.gastro.ee omanik on Gastro Suurköögid  OÜ (reg. nr. 12316636; KMKR: EE101596471), asukohaga Silikaltsiidi 2, Tallinn 11216

1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
1.1 Müügitingimused kehtivad veebipoest kaupade ostmisel.
1.2 Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
1.3 Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
1.4 Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

2. Tellimuse vormistamine
2.1 Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:
Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Pocopay
Visa/Mastercard kaardimaksed
NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Makseid vahendab Maksekeskus AS. Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Maksekeskus AS turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
2.2 Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
2.3 Peale makse sooritamist saadab Veebipood  Teile Tellimusekinnituse ning arve.
2.4 Gastro Suurköögid OÜ-l on õigus Veebipoe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
kaup on laost otsa saanud;
tegemist on e-poe „Tellitav“ staatusega kaubaga, mis on laost otsa saanud;
kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu.
2.5 Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

3. Kohaletoimetamine
3.1 Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti.
3.2 Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.
3.3 Suuremõõtmeliste saadetiste puhul arvestatakse postikulu eraldi ja selle suurusest teavitame me Teid siis, kui oleme tellimuse töösse võtnud.
3.4 Eestisisesed laos olevate kaupade saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumist.
3.5 Tellitava kauba puhul varieerub toodete kohalejõudmine olenevalt tootjast 2-6 nädalat. Tarneaja täpsustamiseks palun võtke ühendust info@gastro.ee
3.6 Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

4. Taganemisõigus
4.1 Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
4.2 Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
4.3 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
4.4 Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
4.5 Kauba tagastamiseks tuleb saata kiri e-posti aadressile info@gastro.ee, nimetada tagastatav toode ja tagastamise põhjus hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
4.6 Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
4.7 Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
4.8 Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisteate saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
4.9 Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
4.10 Kui ostja on sõnaselgelt valinud veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
4.11 Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

5. Pretensiooni esitamise õigus
5.1 Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
5.2 Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Gastro Suurköögid  probleemist e-posti aadressil info@gastro.ee  ning esitama järgmise informatsiooni:
nimi, kontaktandmed ja toote puudus.
Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
5.3 Gastro Suurköögid  ei vastuta:
– Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
– Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
– Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.
5.4 Puudusega kauba parandamise või asendamise lepivad Gastro Suurköögid ja ostja omavahel kokku.
5.5 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja ostjaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
5.6 Ostjal on õigus nõuda Gastro Suurköögidlt ostuhinna alandamist või kauba eest raha tagasi nõuda, kui Gastro Suurköögil ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub.

6. Isikuandmete töötlemine
6.1 Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadess) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
6.2 Gastro Suurköögil on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
 6.3 Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks
6.4 Gastro Suurköögid on isikuandmete vastutav töötleja, kes edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-ile.

Vaidluste lahendamine
7.1 Kui ostjal on veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@gastro.ee  või helistada telefonil: +372 6090 633
7.2 Kui Gastro Suurköögid  on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus Gastro Suurköögi pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu. Ostja võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate nõustamiskeskusesse.

Gastro suurköögid

Rohkem, kui 20 aastat kogemust

Küsi pakkumist siit
Gastro Suurköögid OÜ tegeleb restorani-, baari- ja suurköögiseadmete ostu, müügi, rendi ja hooldusega. Tootevalikus on ka kaupluste ja ladude sisustus ning kõik sellega seonduv. Täpsemalt firmast